Tecrübeli yıldız, bu sezon Devler Ligi'nde çeyrek finalden daha öteye geçmek istediklerini belirtti.
Galatasaray'ın yıldız golcüsü Didier Drogba, Real Madrid maçı öncesinde basın mensuplarının karşısına geçti.
Fildişi Sahilli forvet oyuncusu, Fatih Terim'le birlikte katıldığı toplantıda birkaç soruyu yanıtladıktan sonra antrenmana katılmak için basın odasını terk etti.
Geçen sezon Türk Telekom Arena'da elde ettikleri zaferi tekrarlamak istediklerini vurgulayan Drogba, "Real Madrid'i daha önce yendik. Bu sefer de onları yenebiliriz. O gücümüz var. Goller atıp, yemememiz lazım." sözlerini kullandı.
"Juve ve Real favori"
Grupta favori olmadıklarını kabul eden Drogba, "Juventus ve Real Madrid bu grubun favorileri. Ama futbol sahada oynanır ve son sözü oyuncular söyler. Grubun en meşhur ekibi biz değiliz ama onları rahatsız etmeye çalışacağız." dedi.
"Yeter ki takım kazansın"
Didier Drogba, bu sezon turnuvada kaç gol atabileceğine yönelik soruya ise "Daha fazla atmayı umut ediyorum. Ama eğer Şampiyonlar Ligi'ni kazanacaksak ve ben bir gol dahi atmayacaksam, buna şimdiden razı olurum." şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.16 17:09