İstanbul Beşiktaş'taki Dolmabahçe Sarayı giriş kapısında silah sesleri duyuldu.
İstanbul Beşiktaş'taki Dolmabahçe Sarayı giriş kapısında polislere silahlı saldırı düzenlendi. Saldırıda ilk belirlemelere göre ölen olmadı. Bir polis memuru hafif şekilde yaralandı.
ÖNCE BOMBA ATTILAR SONRA ATEŞ ETTİLER
Saat 14:40 sularında gerçekleşen saldırıda, iki sadırgan önce küçük çapta bir patlayıcıyı nöbet tutan polislere attı. Daha sonra da Dolmabahçe'deki saltanat kapısında nöbet tutan polislere iki kişi ateş açtı.
İKİ SALDIRGAN YAKALANDI
Polisin anında karşılık vermesi üzerine saldırganlar koşarak kaçmaya çalıştı. İki saldırgan Dolmabahçe'den Taksim Meydanı'na kadar uzanan, Almanya Başkonsolosluğu yakınındaki İnönü Caddesi'nde yakalanarak gözaltına alındı.
ÇOK SAYIDA AMBULANS SEVK EDİLDİ
Dolmabahçe'deki silah seslerinin ardından polisler olaya müdahale etti. Olay yerine çok sayıda ambulans sevk edildi. İnönü Stadyumu'nu Taksim'e bağlayan cadde ve Kabataş - Beşiktaş yolu trafiğe kapatıldı.
*Silah seslerinin duyulduğu bölge
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.08.19 14:48