Bir televizyon programına konuk olan şarkıcı Doğuş, AK Parti mitinginde söylediği şarkı hakkında açıklamalarda bulundu.
AK Parti için 'Ak Yürekler' isimli beste yapan ve bunu mitingde söyleyen Doğuş, bu hadiseden sonra Twitter'da 780 bin takipçi kaybettiğini belirtti. Doğuş, bu yaptığının politika olmadığını ifade ederken "Benim zoruma giden nokta başbakana ve ailesine küfür edilmesi. Yoksa ben çıkıp belki o mitingde o bayrağı sallamayabilirdim." dedi. AK Parti'ye haksızlık yapıldığını söyleyen Doğuş, "Bizim bunu görmemiz lazım. Ciddi anlamda büyüyen bir ülkemiz var. 2023'te Lozan anlaşması bitiyor. Yılda 30 Milyar Dolar para girecek ülkemize. Ne işsizlik kalacak ne de gariba bir aile kalacak." ifadelerini kullandı. Politikaya girmesi için çok fazla tweet aldığını ifade eden Doğuş, "Benim politikaya girmek için bir donanımım yok. Belki yıllar sonra ciddi bir donanımım olur, o zaman seve seve." şeklinde konuştu. "CHP veya MHP için beste yapar mısın?" sorusuna Doğuş, "Yapmam. Çünkü ben AK Parti'ye gönül verdim. Benim kalbim AK Parti için atıyor." şeklinde cevap verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.07.18 09:42