Orhaneli Belediye Başkanı Ali Aykurt, ilçede yapılan hizmetleri ve yapılacak çalışmaları Bursada Bugün'e anlattı. Birçok konuya değinen Aykurt, depremzedeler için yaptıkları çalışmaları da anlattı.
HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Yaşanan depremlerin ardından ilçenin bütün imkanlarıyla yardımlar yaptıklarını belirten Aykurt, birçok aileyi Orhaneli'nde misafir edeceklerini söyledi. İlçede yaptıkları çalışmaları anlatan Aykurt, devam eden projelerden de bahsetti.
"İLÇEMİZDE ÇOK CİDDİ ÇALIŞMALAR OLDU"
Orhaneli Belediyesi ve halkı olarak depremzedeler için ellerinden geleni yaptıklarını söyleyen Aykurt, "Depremin olduğu ilk andan itibaren ilçemizde çok ciddi çalışmalar oldu. Yaşlılarımız ekmek yaparken liselerimizde de soba yaptık. 2015 yılında terk edilen TKİ lojmanları vardı. Bunları hayırseverlerimiz ve Bursa doğalgaz termik santrali işletmemiz tarafından ve bizim de desteğimizle tamiratı yapılıp depremzedelere sunulmasını hedefliyoruz" dedi.
"DOĞANIN VE DOĞAL İNSANLARININ ŞEHRİ"
'Doğanın ve Doğal İnsanların Şehri Orhaneli' olarak mottolarını belirlediklerini ifade eden Aykurt, "İlçemizi turizmle tanıştırmış olduk. Rafting ile başlayıp Bungalov evlerimizi yaptık. Doğal Yaşam ve Spor Merkezi'ni tüm Bursalı hemşerilerimize ve tüm Türkiye'ye sunmuş olacağız" şeklinde konuştu.
"FERROKROM İLE İLGİLİ ÇOK CİDDİ BİR HAMLE VAR"
"İlçemizde ferrokrom ile ilgili çok ciddi bir hamle var" diyen Aykurt, "Bu hamle maden anlamında ve yer altı kaynaklarımızın kullanımı noktasında ilçemizi ileri düzeye taşıyacak bir yatırım yapılmakta. Değerini önümüzdeki yıllarda hep birlikte göreceğiz. İlçe halkımıza istihdam anlamında çok değer katacağını düşünüyorum" ifadelerini kullandı.
Yaptıkları ve yapacakları birçok hizmeti aktaran Aykurt, çalışmalarının devam edeceğini belirtti. Orhaneli Belediye Başkanı Ali Aykurt'un bütün konuşmasını videodan izleyebilirsiniz.
Bursa Bölge, 2023.02.22 09:01