DİSK Olağanüstü Genel Kurulu'nun ardından genel başkanlığa Kani Beko, genel sekreterliğe ise Arzu Çerkezoğlu seçildi.
Beşiktaş'taki Atatürk Kültür Merkezi'nde sabah saatlerinde gergin başlayan DİSK Olağanüstü Genel Kurulu'nda başkanlık ve genel sekreterlik seçimleri sonuçlandı. DİSK Genel Başkanı Kani Beko olurken, Genel Sekreterliği ise Arzu Çerkezoğlu kazandı.
280 OYLA BEKO KAZANDI
Genel-İş Sendikası Genel Sekreteri Kani Beko ve Nakliyat-İş Sendikası Genel Başkanı Ali Rıza Küçükosmanoğlu'nun başkan adayı olduğu seçimlerde genel sekreter adayları Birleşik Metal-İş Genel Başkanı Adnan Serdaroğlu ve DevSağlık-İş Genel Başkanı Arzu Çerkezoğlu'nun ilk oturumda almaları gereken 3'te 2 çoğunluk sağlanamadı. Yapılan ikinci tur seçimlerde ise 354 DİSK delegesinden 280'inin oyunu alan Kani Beko genel başkanlığı kazanırken, 181 delege oyuna sahip olan Arzu Çerkezoğlu genel sekreter seçildi. DİSK Yönetim Kurulu üyeliklerine de Alaattin Sarı, Ergün Tavşanoğlu, Metin Ebetürk, Celal Ovat ve Muzaffer Subaşı getirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.06 22:06