Bakanlık, dün Japonya'da meydana gelen depremde hayatını kaybedenler için başsağlığı mesajı yayımladı.
Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, "Japonya'nın Fukushima ve Miyagi vilayetleri açıklarında 16 Mart 2022 tarihinde meydana gelen depremde 4 kişinin hayatını kaybettiği, 97 kişinin ise yaralandığı üzüntüyle öğrenilmiştir. Yaşamlarını yitirenlerin yakınlarına ve dost Japon hükümeti ile halkına içten taziyelerimizi iletiyor, yaralılara acil şifa diliyoruz" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.03.17 17:22