GAZİANTEP'te diş protez teknisyenleri çalışma şartlarının düzeltilmesi için eylem yaptı.
Gaziantep Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi önünde toplanan Türk Sağlık-Sen üyeleri, Kamu Hastaneleri Kurumu'nun son çıkardığı genelge ile iş yüklerinin arttığını ileri sürdü. İş yüklerinin azaltılmasını talep eden 50 kişilik grup adına konuşan Türk Sağlık-Sen Şube Başkanı Kemal Kazak, "Yeni genelge ile teknisyenlerin iş yükü artırılmıştır. Bu uygulama ile iş kalitesi düşecek, hasta memnuniyeti azalacaktır. Teknisyen arkadaşlarımız tozlu ve kimyasal ortamlarda sağlıklarını riske atarak çalışmaktadır. Bunun sonucu meslek hastalıklarına maruz kalmaktadırlar. Teknoloji gelişti diyerek yapılan iş yükü arttırılması kesinlikle kabul edilemez. Yetkililerden yeni bir düzenleme bekliyoruz" dedi.
Grupta bulunan teknisyenler de tepki için yanlarında getirdikleri diş protezlerini yaktıktan sonra dağıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.04 17:05