Başkent'te gecekondu yıkımında polis ile gecekondu sakinleri arasında arbede yaşanıyor.
Dikmen Vadisi'nde gerçekleşen yıkımda gecekondu sakinlerinin yıkım ekiplerine direnmesi üzerine Çevik kuvvet tazyikli su ve gaz bombası ile müdahale etti. Gece kondu sakinleri ise polise taş ile saldırmaya devam ediyor. Yaşanan arbede devam ediyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.04.12 10:39