KAYSERİ 3'üncü Mobilya Fuarı, Dünya Ticaret Merkezi'nde açıldı.
133 firmanın katıldığı fuara 41 ülke ile 65 ilden çok sayıda ziyaretçi geldi. Fuarda çerçeveden yapılmış koltuk, duvara asılmış sandalyeler, otomobil şeklindeki çocuk yatakları dikkati çekti.
Kayseri 3'üncü Mobilya Fuarı'nın açılışına Vali Şerif Yılmaz, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Serdar Altıntuğ, Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, Melikgazi İlçe Başkanı Memduh Büyükkılıç, Hacılar Belediye Başkanı Ahmet Herdem, İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş, KAYSO Başkanı Mustafa Boydak, KTO Başkan Vekili Mustafa Erçalık, KESOB Başkanı Mustafa Alan, Musul Sanayi Odası Başkanı Haluk Avni Kasım, Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) Genel Başkanı Ahmet Güleç, TÜYAP Anadolu Fuarları Genel Müdürü İlhan Ersözlü çok sayıda mobilya şirketinin yöneticisi katıldı. Mobilya, yatak ve sandalye ile değişik aksesuarların sergilendiği fuarı; 41 ülke ile 65 ilden gelen ziyaretçiler ilgiyle gezip, anlaşmalar yaparak, sipariş verdiler.
Vali Şerif Yılmaz, geçmişten günümüze hep ilklere imza atan, özellikle mobilya sektöründe sınai, ticari alt yapısı ve yatırımlarıyla Türkiye'nin üretim üssü konumuna ulaşan Kayseri'nin yerli ve yabancı konukları açılan fuar sayesinde ağırladığına dikkati çekti. Yılmaz, "Etkin tanıtım ve pazarlama ile Kayseri Mobilya Fuarı sektöründe önemli buluşmaya ev sahipliği yapmaktadır. 4 ayrı salonda açılan, sektördeki yeni ve özgün tasarımların kalite ve uygun fiyat avantajları ile dünya vitrinine çıktığı bu eşsiz platform sayesinde 40 bin ziyaretçi hedeflenmektedir. Mobilya sektörü ülkemiz açısından hem 9 milyar dolarlık ihracat hem de istihdam yaratmasıyla önemli bir sektördür'' dedi
Kayseri 3'üncü Mobilya Fuarı, pazar gününe kadar ziyardetçilere açık olacak. Pazar günü, Halk Günü adı altında isteyen firmalar indirimli mobilya satışı gerçekleştirebilecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.24 14:59