Eskişehirspor'da yaşanan garipliklere bir yenisi eklendi. Yönetim Diego ile sözleşme yeniledik dedi ama Diego yalanladı.
Eskişehirspor'da Fenerbahçe ile oynanan kupa maçından önce futbolcular alacakları aylardır verilmediği için kampı terk etmişti, yönetimden ise, "Hocamızdan izin aldılar" savunması gelmişti! Maç günü ise taraftarları sevindirecek bir haber resmi siteden verilmişti.
Sezon sonu sözleşmesi biten Diego ile 4 yıllığına anlaşma sağlandığı belirtiliyordu, ancak Brezilyalı oyuncu, böyle bir durumdan haberdar olmadığını söyledi. Diego'yla ilgili flaş sözler oyuncunun menajerinden geldi: "Kendisi Eskişehir'de kalmak istiyor, ancak bu yönetimle sözleşme yenilememiz imkansız."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.19 15:47