Fenerbahçe - Galatasaray derbisi öncesinde dostluk rüzgarları esti..
F.Bahçeli yöneticiler Galatasaraylı yöneticileri stadyum girişinde karşıladı. Futbol takımı da stada sorunsuz geldi..
Spor Toto Süper Lig'in 11.haftasında oynanacak olan Fenerbahçe-Galatasaray maçı öncesinde Galatasaraylı yöneticiler Şükrü Saracoğlu Stadı'nda Fenerbahçeli yöneticiler tarafından karşılandı. Bu arada Galatasaray oyuncu kafilesi de stada ulaştı
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.10 18:49