Ülkemizde yaşanan depremlerin ardından denetimler artıyor. Geçtiğimiz günlerde Bursa Büyükşehir Belediyesi ile bir protokol imzalayan Bursa Akademik Odalar Birliği'ne bağlı ilgili odalar, şimdi de Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile bir protokol imzalayacak.
HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Gerçekleşen depremlerin ardından Bursa'da da harekete geçilirken, Bursa Akademik Odalar Birliği ilgili odalarla birlikte Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile okullarda denetleme yapacak. Anlaşma iki ayrı protokol şeklinde imzalanacak.
İKİ AYRI PROTOKOL İMZALANACAK
Mimarlar Odası Bursa Şube Başkanı ve İl Koordinasyon Kurulu Sekreteri Şirin Rodoplu Şimşek, anlaşmanın iki ayrı protokol şeklinde olacağını söyledi. Şimşek, yapımı tamamlanmış ve yeni yapılacak okullar için iki ayrı protokol imzalanacağını belirtti.
OKULLARIN DENETİMİ YAPILACAK
Yaşanan depremlerin ardından kamu kuruluşlarının ve özellikle okulların depreme ne kadar dayanıklı olduğu merak edilirken, bu noktada Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü harekete geçti. İlgili akademik odalarla yapılacak çalışmalarla Bursa'daki okulların denetimi yapılacak.
CUMA GÜNÜ İMZALANACAK
Cuma günü imzalanacak olan protokol, ilgili odalar ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında olacak. Bu projeyle Bursa'daki okulların denetimi gerçekleştirilip gerekli tedbirlerin alınması sağlanacak.
Bursa Bölge, 2023.03.01 20:48