Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Kahramanmaraş merkezli iki büyük depremden etkilenen 10 ilde içme suyu çalışmalarının sürdüğünü bildirdi.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Kahramanmaraş merkezli iki büyük depremden etkilenen 10 ilde içme suyu çalışmalarının hasar tespit sürecinin tamamlandığını açıkladı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada; "Tüm içme suyu altyapısının %80'ini onararak afetzede kardeşlerimizin içme suyuna erişimi sağlanmıştır. Pazartesi itibarıyla depremin yaşandığı her noktada içme suyu sorunu ortadan kalkacaktır" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.11 09:51