İstanbul'da İl Spor Güvenlik Kurulu, Hasan Doğan 2015-2016 Süper Lig sezonu öncesi rutin toplantısını yaptı.
Spor Toto Süper Lig'de yeni sezonun başlamasına iki gün kala yapılan İl Spor Güvenlik Kurulu toplantısında Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş arasında devam eden 'deplasman yasağı' konusuna da değinildi.
Türkiye Futbol Federasyonu temsilcilerinin de bulunduğu toplantıda, deplasman yasağının kaldırılması fikri tartışmaya açıldı.
Kulüp temsilcileriyle de yapılan fikir alışverişi sonrasında 2015-2016 sezonunda da Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın aralarında oynayacağı karşılaşmalarda misafir takım seyircilerine bilet satılmaması kararı alındı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.12 16:11