Kerki ve Solfej'in düzenlediği güz konserleri kapsamında Denizli Açık Hava Sahnesi'nde sahne alan Yıldız Tilbe, hafızalardan silinmeyecek bir konsere imza attı.
'Güz Konserleri' kapsamında çıkacağı İzmir Açıkhava Sahnesi konseri hava muhalefeti dolayısıyla 8 Ekim'e ertelenen Yıldız Tilbe, Ege turuna Denizli'den başladı.
Konsere dakikalar kala geldiği konser alanında aracından inerek kendisini bekleyen hayranlarına 'Hoş geldiniz' diyen Yıldız Tilbe, ayağının tozuyla çıktığı Denizli Açıkhava Sahnesi'ne damgasını vurdu.
'52 YAŞINDAYIM, 25 HİSSEDİYORUM'
'Delikanlım' şarkısıyla başladığı performansını dillere dolanan şarkılarıyla sürdüren Yıldız Tilbe, zaman zaman alanı dolduran müzikseverlerle sohbet etmeyi de ihmal etmedi.
Bir hayranının, 'Çok güzelsin Yıldız' dediğini duyan Yıldız Tilbe, "Biliyorum çünkü henüz 25 yaşındayım. Aslında 52 yaşındayım ancak kendimi 25 yaşında hissediyorum. Bence çok güzelim. Allah herkesi güzel yaratmış. Herkesin kendine has bir güzelliği var" şeklinde cevap verdi.
İki saate yakın süren programı boyunca ara vermeyen Yıldız Tilbe, şarkılarını Denizlili hayranlarıyla birlikte seslendirdi.
Denizli'de ilk kez konser verdiğini ancak yeniden Denizlililerle buluşmak istediğini dile getiren Tilbe, sahneden alkışlar eşliğinde indi. Konser sonunda konaklayacağı otele geçmek üzere aracına binen Yıldız Tilbe, hayranlarının yoğun sevgi seli dolayısıyla bir süre etkinlik alanından ayrılamadı. Binmiş olduğu aracın tavanından coşkulu kalabalığı selamlayan Tilbe, ''Söz veriyorum yeniden geleceğim diyerek'' Denizlilerle vedalaştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.10.04 17:56