HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Ankara'daki bombalı saldırıyı kınadı.
Ankara'da büyük bir patlama oldu. Patlamanın İnönü Bulvarı'nı Dikmen Caddesi'ne bağlayan Merasim Sokak'ta, askeri lojman bölgesinde askeri servis araçlarının bulunduğu noktada meydana geldiği öğrenildi. Olay sırasında iki ayrı patlama sesi duyuldu. Ankara Valiliği, olayda 18 kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı. Valilik patlamanın bomba yüklü araçla gerçekleştirildiğinin tahmin edildiği belirtildi. HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, "Ankara'daki acımasız saldırıyı kınıyor, hayatını kaybedenlere rahmet, yakınlarına başsağlığı, yaralılara acil şifa diliyorum" dedi.
"ANKARA'DAKİ ACIMASIZ SALDIRIYI KINIYORUM"
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, "Ankara'daki acımasız saldırıyı kınıyor, hayatını kaybedenlere rahmet, yakınlarına başsağlığı, yaralılara acil şifa diliyorum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.02.17 20:29