Dışişleri Bakanı Davutoğlu, Suriye Dışişleri Bakanı Muallim'in Cenevre-2 Konferansı'ndaki konuşmasının "Cenevre-1'in esasına aykırı" olduğunu söyledi.
Dışişleri Bakanı Davutoğlu, Suriye Dışişleri Bakanı Muallim'in Cenevre-2 Konferansı'ndaki konuşmasının "Cenevre-1'in esasına aykırı ve geçiş hükümeti kavramına atıfta bulunmaksızın diğer ülkeleri suçlamaya dönük bir çaba" olduğunu söyledi.
Dışişleri Bakanı Davutoğlu, "Artık Esed'in Suriye'yi hem ahlaki olarak yönetme meşruiyeti kalmamıştır hem de fiilen, siyasi olarak da yönetme kudreti kalmamıştır" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.01.22 19:14