Başbakan Ahmet Davutoğlu, 4.5G teknolojisi ile ilgili Twitter hesabından mesaj yayımladı.
Twitter hesabından bir açıklama yapan Davutoğlu, "Artık iletişim daha hızlı. 4.5G ülkemize hayırlı olsun" dedi. Başbakan, bu teknolojiye geçtiğini gösteren bir de görsel paylaştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2016.04.01 10:23