Beşiktaş Teknik Direktörü Bilic, zor deplasmandan kazanarak ayrıldıkları için mutlu olduklarını söyledi. Hırvat teknik adam deplasman performanslarından övgüyle söz etti.
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, 2-0 kazandıkları Gençlerbirliği maçının ardından, "Kazandığımız için mutluyuz. Zor bir deplasmandı. İlk yarıda daha iyi oynayabilirdik. Ama bu bölümde de verilmeyen iki penaltımız var. İkinci yarıda iki gol bulduk daha fazlasını da atabilirdik. İkinci yarıya iyi başladık. Bu şekilde de devam etmek istiyoruz. Biz bu sezon her maçımızı deplasmanda oynuyoruz. Harika bir deplasman performansımız var. Kaybettiğimiz maçı da son iki dakikada kaybettik. Bizim sorunumuz deplasman maçları değil. İç sahadaki maçları gerçekten evimizde oynuyor gibi oynayamamız. Bir taraftan da Gençlerbirliği'nin hakını teslim etmek lazım. İkinci yarının başlarında oyun 0-0'ken gol bulsalar maçı çevirmek bizim için çok zor olurdu." diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.27 09:43