Bursa'da, dağıtım iznine geldiği belirtilen bir asker aldığı alkolden zehirlenince hastanelik oldu!
Olay, Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesi Dikkaldırım Mahallesi'nde meydana geldi. Askerden dağıtım iznine gelen G.İ., aldığı aşırı alkol sonucu bayılması üzerine çevredekilerin haber vermesiyle olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı. Şahsın, hayati tehlikesinin olmadığı belirtildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.08.31 09:45