Bursa'da faaliyet gösteren Osmangazi Dağcılık Arama Kurtarma (ODAK) Spor Kulübü üyeleri, Kızılay'a kan bağışında bulundu.
ODAK Spor Kulübü, Osmangazi Belediyesi Elmasbahçeler Kültür Merkezi'nde kurulan stantta kan bağışı kampanyası düzenledi. Dağcılar, kan bağışında bulunarak, Kızılay iş birliğiyle tertiplenen kampanyaya katıldı. ODAK basın ve halkla ilişkiler sorumlusu Arzu Mavili, herkesin bir gün kana ihtiyacı olabileceğine dikkati çekerek, "İçerisinde yaşadığımız topluma karşı sorumluluklarımız olduğunu biliyoruz. Kan acil değil sürekli ihtiyaç olan bir madde. Bağışladığımız kanlar yalnızca acil durumlarda hayat kurtarmak için değil, aynı zamanda anemi, lösemi, talasemi, hemofili gibi hastalıklara sahip insanlar için de bir umut ışığı olacak" dedi.
Kan vermeden önce form dolduran dağcılar 4 saatte 100 ünite kan bağışladı. Kan verenlere meyve suyu ikram edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.06.04 12:53