Bursa'da Dağ-Der 20. Dönem Genel Başkanlığına aday olduğunu açıklayan Erdal Kadir Bursada Bugün'ü ziyaret ederek özel açıklamalarda bulundu.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Dağ-Der'in 20. Dönem Genel Başkanlığına aday olduğunu açıklayan Erdal Kadir Bursada Bugün'ü ziyaret etti.
Kadir'in yaptığı açıklama şöyle:
"Bursa'nın Buyükorhan İlçesi Kayapa Mahallesi Derneği başkanlığı ve birçok STK'da görev almaktayım. Dernekçilik-Cemiyetçilik hayatının bize sunmuş olduğu 11 senelik tecrübeyi artık daha makro ölçekte değerlendirmek istiyoruz. Geçtiğimiz günlerde Dağ-Der Genel Merkezimiz'de de yaptığım konuşmada Dağ-Der Genel Başkanlığı'na adaylığımı açıkladım. Amacımız Dağ Yöresi hemşehrilerimizin birlik ve beraberliklerini pekiştirmek. Yeni projeleri hayata geçirmektir. Bu doğrultuda genç, dinamik ve tecrübeli bir ekiple göreve doğru yola çıktık"
"DERNEĞE YENİ GELİRLER GETİRECEĞİZ"
Kısa, orta ve uzun vadeli planlamaları olduğunu belirten Kadir, "Derneğimize gelir getirici mülkler kazandıracağız, kültürümüzü gelecek nesillere aşılamak için çeşitli aktiviteler düzenleyeceğiz. Toplum ve sanat ile ilgili güzel projelerimiz olacak.
Bunların dışında; çeşitli sanat ve el becerileri eğitimleri, Bursa'nın kurtuluşu 100. Yıl etkinliklerini Devlet Erkânı'nın katılacağı büyük bir şölenle DAĞ-DER koordinasyonunda kutlayacağız, Yörük Türkmen müzesi açacağız, Mahalle temsilcileri atayacağız, DAGDER TV'yi kuracağız , Kültürel, sosyal ve eğitime yönelik etkinlikler yapacağız. Toplumsal afetlerde yöre halkının yanında duracağız.
Yöremiz malasef sürekli göç veren bir yer haline geldi.En büyük çalışmalarımız da bu yönde olacak. Amacımız tarımsal üretimi cazip hale getirerek göç sorununa karşı köktenci bir çözüm anlayışıyla çalışmalar yapmak. Artık durma zamanı ve laf üretme zamanı değil, iş ve icraat yapma zamanı" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.03.04 13:14