Şampiyonlar Ligi yarı final rövanş karşılaşmasında Barcelona, kendi sahasında Chelsea ile 2-2 berabere kalarak Devler Ligi'ne veda etti. Karşılaşma sonrasında en çok konuşulan konulardan biri de maçı yöneten Türk hakem Cüneyt Çakır'ın İngiliz oyuncu Terry'i kırmızı kart ile oyundan atması oldu.
İngiltere'de oynanan ilk karşılaşmada Barcelona'yı 1-0'la geçen Chelsea, dün oynanan rövanşta rakibi ile 2-2 berabere kalarak finale çıkan ilk takım oldu.
Karşılaşmayı Türk hakem Cüneyt Çakır yönetti. Barcelona lehine bir penaltı çalan Çakır'ın karşılaşma sonrasında en çok tartışılan kararı Chelsea'li oyuncu Terry'i kırmızı kart ile oyundan atması oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.04.25 11:36