Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Al Sani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. İki lider, Kurban Bayramı tebriğinde bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Al Sani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
İki lider, Kurban Bayramı tebriğinde bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2020.07.30 21:18