Cumhurbaşkanı Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Devlet Başkanı Şeyh Muhammed Bin Zayed Al Nahyan ile telefonda görüştü.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Devlet Başkanı Şeyh Muhammed Bin Zayed Al Nahyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Al Nahyan ile görüşmesinde, İsrail-Filistin geriliminin sonlandırılmasının, uluslararası kamuoyunun atacağı müspet adımlarla mümkün olabileceğini ifade etti.
Kaynak: DHA
Siyaset, 2023.10.12 12:30