Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hz. Ali Camii'nde cuma namazının ardından açıklamalarda bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hz. Ali Camii'nde cuma namazının ardından açıklamalarda bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan İsveç'in NATO üyeliğinin Türkiye tarafından onaylanmasıyla ilgili, 'Meclisimizden geçti ve dün itibarıyla bana geldi. Ben de imzaladım. Akşam da Resmi Gazete'den yayımlandı. Bir gün önce o da yazılı bir talimatla tüm gerek temsilciler meclisine gerek hepsine gönderdi.' şeklinde konuştu.
ABD, F-16'ları Türkiye'ye verecek mi?' sorusuna yanıt veren Erdoğan, 'ABD'nin kararını bekliyoruz. Dışişleri Bakanım süreci yakın takip ediyor.' dedi.
LAHEY'DEN SOYKIRIM KARARI ÇIKACAK
Olumlu sonuçlar çıkacağına inanıyorum. Biz o kararı bekliyoruz.
İZMİR ADAYLARI AÇIKLANACAK
Yarın İzmir'de adayları açıklayacağım
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2024.01.26 14:20