Cumhur İttifakı Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın sosyal medya hesabında Nevruz'u kutladı.
Cumhur İttifakı Yenişehir Belediye Başkan Adayı Davut Aydın sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımla Nevruz'u kutladı.
Aydın'ın paylaşımı şöyle;
Baharın gelişini simgeleyen, doğanın uyanışını gösteren ve sıcaklığın toprakla buluşmaya başladığına işaret eden Nevruz, sevgi ve kardeşliktir.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.21 17:38