Bursa'nın Gemlik ilçesinin güzide kulüplerinden Çotanak Spor'un organize ettiği yaz spor futbol okulu sona erdi.
İki dönem halinde başlayan ve 200 sporcunun katıldığı yaz spor okulunda başarılı olan ve devamlılık gösteren 150 sporcuya belgeleri törenle verildi. Bursa Büyükşehir Belediyesi Suni Çim Saha Tesislerinde yapılan törende sporculara belgelerini Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, Başkan Yardımcısı Muharrem Sarı ve Çotanak Spor Kulübü Başkanı Cemil Karataş verdi.
Geleceğin ünlü kramponlarına belge vermekten mutluluk duyduğunu dile getiren Belediye Yılmaz, minik ve genç sporculara hem derslerinde hem de sahada başarılı olmalarını nasihat etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.10 15:42