Çorum'da, Bahçelievler Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde eğitim gören 8 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Kentte, Bahçelievler Mahallesi Bahabey Caddesi'ndeki Bahçelievler Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde eğitim gören öğrenciler, öğle yemeğini dışarıdan yedi. Mide bulantısı ve kusma şikayetiyle 8 öğrenci için okul idaresi tarafından ambulans çağrıldı. Adrese gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından 8 öğrenci, ambulanslarla Çorum Hitit Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile 2 ayrı özel hastaneye kaldırılıp tedaviye alındı. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi. Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.03.03 15:30