Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde corona virüs tedavisi görüp, iyileşen 5 kişi, sağlık personelinin alkışlarıyla taburcu edildi.
Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde corona virüs nedeniyle tedavi gören 5 hasta, iyileşerek, taburcu oldu. Hastaneden ayrılanlara, evlerinde yapmaları gerekenler hatırlatıldı.
Taburcu edilen 5 kişi, kendilerini alkışlayan sağlık çalışanlarına teşekkür etti.
Görüntüler, sosyal medyada paylaşılırken, sağlık personeli tebrik edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.16 12:59