New York'ta yaşayan Demet Sağıroğlu, bir süredir corona virüs tedavisi görüyor. Demet Sağıroğlu, son durumu hakkında bilgi verdi.
Popçu Demet Sağıroğlu, bu sözlerle corona virüse yakalandığını duyurmuştu:
"New York'ta durumlar kötü. Ben de 10 gündür hastayım. Çevremizde birçok kişinin testi maalesef pozitif çıktı. Yüksek ateş hariç bütün belirtilerigeçiriyorum. 4-5 günü ağır geçirdikten sonra, iyileşme dönemine girdim. Biraz halsizim. Kendinize ve kıymet verdiklerinize iyi davranın. Çok sevgiler güzel ailem, kardeşlerim, tanıdıklarım, tanımadıklarım."
Son durumu hakkında bilgi veren sanatçı iyileştiğini açıkladı:
"Ben iyileştim arkadaşlar. Ateş, kanlı öksürme, titreme ve ishal haricinde tüm belirtileri yaşadım ve şimdi iyiyim. Darısı tüm hastaların, şifa bekleyenlerin başına. Destekleriniz ve mesajlarınız için ayrıca hepinize teşekkür ederim. Sizi seviyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.11 10:42