Tokat'ta yeni tip koronavirüs (corona virüs) teşhisi konan hemşirenin tedavisi tamamlandı.
Turhal Devlet Hastanesi acil servisinde çalışan evli ve 2 çocuk annesi hemşire Özlem Şirinyaşar, tedavi gördüğü Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesinden doktor ve hemşirelerin alkışları eşliğinde taburcu edildi.
Şirinyaşar'ın 14 gün boyunca evinde izole olacağı belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.06 17:54