Spor Toto Süper Lig`in 4. haftasında Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadyumunda oynanan ve Fenerbahçe Spor Kulübünün almış olduğu seyircisiz oynama cezası nedeniyle sadece kadınlar ve çocukların izleyebildiği Mersin İdmanyurdu karşılaşmasına Çorlu`da bulunan Fenerbahçeliler de katıldı. Çorlu Fenerbahçeliler Derneği`nin organizasyonu ile düzenlenen organizasyona katılan bayan ve çocuklar organizasyondan ücretsiz olarak yararlandı.
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu`nun verdiği seyircisiz oynama cezası uyarınca, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumunda geçtiğimiz Pazar akşamı oynanan ve sadece kadınlar ile çocukların tribünlerden izleyebildiği Fenerbahçe - Mersin İdmanyurdu maçına Çorlu Fenerbahçeliler Derneği de bir organizasyon düzenledi. Ücretsiz olarak otobüs kaldıran dernek bayan ve çocuk taraftarları maça götürdü.
Çorlu Fenerbahçeliler Derneği`nin organizasyonu ile Atatürk Bulvarı Santral Kavşağında bir araya gelen kadın ve çocuk taraftarlar derneğin organizasyonu ile Fenerbahçe - Mersin İdmanyurdu maçını izlemek ve Fenerbahçe`ye destek vermek üzere tribündeki yerlerini aldılar.
Sarı - lacivertli renklere gönül veren kadın ve çocuk taraftarlar, her şartta Fenerbahçe`ye olan desteklerini arttırarak sürdüreceklerini belirtirlerken dernek yöneticileri de bu tip organizasyonların önümüzdeki günlerde de çeşitli şekillerde devam edeceğini kaydettiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.17 22:06