Copa Libertadores'de Atletico Mineiro'nun galibiyeti sonrası saha karıştı.
Güney Amerika'nın en büyük futbol organizasyon olan Copa Libertadores'te dün gece oynanan Atletico Mineiro-Arsenal maçından sonra saha karıştı.
Ronaldinho'nun müthiş oyunuyla 5-2 kazanan ve grupta tulum çıkaran Atletico Mineiro maçtan sonra galibiyeti kutlamak yerine, hakeme itiraz eden Arsenal oyuncuları ve hakem grubunu korumak isteyen polisin kavgasını izledi.
Arsenal Sarandi futbolcuları maç bitiminde hakeme doğru itiraz ederken, polisin araya girmesi ve bir Arsenal futbolcusunun polis kalkanına attığı tekme sonrasında polisin de karşılık vermesi çirkin görüntülere sahne oldu.
Arjantin kulübünün teknik ekibi de kavgaya dahil olunca, olaylar büyüdü ve polis Arsenal kulübünden 8 futbolcuyu gözaltına aldı. Brezilya polisi teknik ekibin de stadyumdan ayrılmasına izin vermedi.
Futbolcular mahkemeye çıkarıldıktan sonra salıverilirken, Lisandro Lopez dışındaki 7 oyuncu hakkında polise mukavemet ve yaralamaktan dava açıldı.
Atletico Mineiro yöneticisi Eduardo Maluf olayların soyunma odası ve koridorlarında da devam ettiğini açıklarken, oluşan zararı Arjantin kulübünün zararı tazmin etmesi gerektiğini belirtti.
Brezilya kulübünün teknik direktörü Cuca ise yaptığı açıklamada ''Buraya kavga etmeye gelmişler. Her maçta futbolcularımın tekmelenmesinden bıktım'' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.04 15:46