Dünya çapındaki "gıda israfı"na dikkat çekmek isteyen Fransız Baptista Dubenchet ilginç bir yöntem buldu. Avrupa'daki kentleri dolaşan Dubenchet, çöpe atılan gıdalarla besleniyor.
Fransa'nın başkenti Paris'te 15 Nisan'da bisikletiyle yola çıkan Fransız vatandaşı Baptista Dubenchet, 3 bin kilometre yol alarak, gıda israfına dikkat çekecek.
Şimdiye kadar Lüksemburg, Belçika, Hollanda, Almanya ve Çek Cumhuriyeti'ni ziyaret eden Dubenchet'in son durağı Polonya'nın başkenti Varşova olacak.
"La Faim du Monde" (Dünyadaki Açlık) adlı blogunda başından geçenleri anlatan Baptista Dubenchet amacının sadece otel, restoran ve marketlerin gıda israfına dikkat çekmek ve kınamak olduğunu söyledi.
25 yaşındaki Fransız Baptista Dubenchet'e göre, çöpe atılan gıdalarla milyonlarca insan açlıktan kurtulabilir.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.06.25 15:47