Trabzonspor'da sorun yaratan ve artık Bordo-Mavili takımda oynamak istemediğini söyleyen Gustavo Colman'ın satılmasına karar verildi.
Trabzonspor'da, artık takımda kalmak istemediğini söyledikten sonra Elazığspor maçı kadrosundan çıkartılan Gustavo Colman'ın son olarak da antrenmanı terk etmesi, yönetimin sabırları taşırdı.
Kadro dışı bırakılmasına karar verilen Arjantinli futbolcu yarından itibaren A2 takıma gönderilecek. Satılmasına karar verilen Colman, transfer döneminin son gününe kadar PAF takımla birlikte çalışacak.
Başarılı orta saha oyuncusunu yurt içinde bir takıma kesinlikle satmayı düşünmeyen Trabzonspor yönetimi, Colman ile ilgilendiği bilinen Benfica'dan teklif beklemeye başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.28 17:44