Videoton karşılaşmasının hazırlıklarına başlayan Trabzonspor'da dün kadroya girmeyen Colman bugün de antrenmanı terkedip, uyarılara aldırmadan soyunma odasının yolunu tuttu.
Elazığspor maçı kadrosuna sakatlığı olmadığı halde alınmayan Arjantinli oyuncu Gustavo Colman bugünkü çalışmanın son bölümünde antrenman sahasını terketti. Dar alanda top çalışması sırasında Halil Altıntop'la tartışan ve birden sinirlenerek formasını yere atan Colman, uyarılara aldırmadan soyunma odasının yolunu tuttu. Colman'ın öğleden sonra Asbaşkan Nevzat Şakar ve yönetim kurulu üyeleriyle bir görüşme yaptığı ve sorunlarını anlattığı öğrenildi
Videoton maçında Giray yok
Teknik Direktör Şenol Güneş yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde çalışma yaptı. Antrenmana elinde çatlak meydana gelen Giray haricinde tüm futbolcular katıldı. Videoton ile yapılan ilk maçta elinden sakatlık geçiren Giray'ın rövanş maçında da takımdaki yerini alamayacağı öğrenildi. Sanica Boru Elazığspor maçında ilk 11'de forma giyen oyuncular koşunun ardından ayak tenisi yaparak antrenmanı tamamlarken diğer oyuncular ısınma hareketlerinden sonra yarı sahada maç yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.28 09:19