Premier Lig'de Manchester City, 23. hafta maçında West Ham United'ı farklı yendi.
Manchester City, West Ham United'a konuk oldu.
Londra'daki karşılaşmaya fırtına gibi giren City, 17. dakikada Sane'nin asistinde De Byrune ile 1-0 öne geçti. 21. dakikada yine Sane nefis getirdi, David Silva farkı ikiye çıkardı. Rakibine sahasından çıkma şansı tanımayan City, 32'de Gabriel Jesus'un yeni takımıyla attığı ilk golle devre arasında 3-0 önde girdi. İkinci yarıda Sterling'in kazandırdığı penaltıda sahneye çıkan Yaya Toure skoru 4-0'a getirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.02 01:46