İzmir'de beraber yaşadığı Hülya Aydın'ı (36) bıçakla öldürdükten sonra cesedini elbise dolabına saklayarak İstanbul'a kaçan Abdulvahap İ. (51), polise teslim oldu. Kıskançlık nedeniyle cinayeti işlediğini itiraf eden Abdulvahap İ., "Bıçakladıktan sonra pişman oldum. Yarasını koli bandıyla kapatmaya çalıştım ama ölmüştü" dedi.
İddiaya göre, İstanbul'da fırınlarda işçi olarak çalışan evli Abdulvahap İ., İzmir'de Hülya Aydın ile 20 yıldır birliktelik yaşıyordu. Geçen hafta İlkatmış'ı telefonla arayan Hülya Aydın, "Çalıştığım halı yıkama fabrikasının ortağı S.Ş. beni taciz ediyor" dedi. Bunun üzerine İzmir'e giden Abdulvahap İ., 15 yaşında bir de çocukları bulunan Hülya Aydın'la Cumhuriyet Savcılığı'na giderek tacizle ilgili şikayette bulundu. Bunun üzerine Aydın'a savcılık talimatıyla koruma verildi.
Geçen Cuma çocukları uyuduğu sırada çiftin aralarında çıkan tartışma sırasında Abdulvahap İ., Hülya Aydın'ı bıçakladı. Hayatını kaybeden Hülya Aydın'ın cesedini elbise dolabına gizledi. Abdulvahap İ., hiçbirşey olmamış gibi Hülya Aydın'ın iş yerine giderek kendisine ulaşamadığını söyledi. İstanbul'a dönen ve vicdanının sızladığını söyleyen Abdulvahap İ. , telefonla aradığı İzmir polisine cesedin elbise dolabında olduğunu haber verdi. Abdulvahap İ. , daha sonra Bağcılar Asayiş Büro Amirliği'ne teslim oldu.
Emniyetteki ifadesinde kıskançlık nedeniyle Aydın'ı bıçakladığını söyleyen Abdulvahap İ., "Bıçakladıktan sonra pişman oldum. Yarasını koli bandıyla kapatmaya çalıştım ama ölmüştü. Daha sonra polisleri aradım ve İstanbul'da teslim oldum" dedi.
Bağcılar Asayiş Büro Amirliği'ndeki sorgusunun ardından Abdulvahap İ., Bakırköy Cumhuriyet Savcılığı'na sevkedildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.08 11:58