Çin'den iş dünyasını sallayacak haber. Asya devi Endonezya'nın Kalimantan adasına yapacağı tek bir çelik fabrikası için 20 milyar dolar harcayacak. Projenin detayları sır gibi saklanıyor.
Çin'den çok konuşulacak bir hamle... Çin Endonezya hükümetiyle yaptığı anlaşma sonrası tek seferde ülkeye 20 milyar dolar yatırım yapacağını açıkladı. Endonezya'nın Kalimantan adasına inşa edilecek çelik fabrikası için 20 milyar dolar harcanacak.
Endonezyalı Kalkınma Bakanı Andrinof Chaniago Çin hükümetiyle yaptığı toplantıdan sonra yatırımın detaylarını açıklayacağını belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2015.08.11 14:19