Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de düzenlenen Dünya Challenge Kupası'nda 1 altın, 2 gümüş ve 1 bronz kazanarak yeni yıla madalyayla başlayan erkek artistik cimnastik milli sporcuları, bu ay içinde üst üste iki şampiyonada mücadele edecek.
Cimnastik Milli Takımı antrenörlerinden Yılmaz Göktekin, "Tüm ülkelerin sporcularının yer alacağı yarışta ilk 24 sporcu olimpiyat vizesi alacak.
Büyük bir aksilik olmazsa Ferhat Arıcan kotayı alacaktır" dedi. Bu arada Almanya'daki şampiyonada Türkiye'yi İbrahim Çolak, Ahmet Önder, Ferhat Arıcan, Yunus Emre Gündoğdu ve İsa Hamaratçılar, Katar'daki Dünya Challenge Kupası'nda ise İbrahim Çolak, Ahmet Önder, Ferhat Arıcan ile Ümit Şamiloğlu temsil edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.18 10:11