Akhisar Belediyespor'dan sürpriz biçimde ayrılan teknik direktör Cihat Arslan, ayrılığı Fetullah Gülen ile ilişkilendirenlere sert çıktı: "Yönetimle fikir ve hedef olarak ters düştüğüm için ayrılık kararı aldık. FETÖ'nun da Allah belasını versin"
Akhisar Belediyespor'a geçen sezon Süper Lig'deki en başarılı dönemini yaşatan Cihat Arslan, özel açıklamalarda bulundu. Bu sezon henüz 2'nci haftada görevinden ayrılması şok etkisi yaratan Cihat Arslan, ayrılık sürecinde yaşadıklarını baba ocağı olan Balıkesir'in Gömeç İlçesi'nde anlattı.
"İLK VE SON DEFA KONUŞACAĞIM"
"Bu konu hakkında ilk ve son kez konuşacağım" diyen Cihat Arslan, ayrılık kararının konusunda şunları söyledi:
"Yönetimle fikir ve hedef olarak ters düştüğümüz için ayrılık kararı aldık. Takımına inanmayan bir hoca olarak göreve devam etmem hem kariyerime hem de gönül bağım olan Akhisar Belediyespor'a zarar verecekti. Üzgünüm ama böylesinin her açıdan hayırlı olacağını düşünüyorum. Bu konuda hiç kimseye kırgın değilim."
"TRANSFERDE GEÇ KALDIK"
Geçen sene ligi 8'inci sırada bitirdiklerini hatırlatan Cihat Arslan, transferde bu hedefi gerçekleştirecek nokta atışlar yapamadıklarını belirtirken şöyle dedi:
"Bir kere transferde geç kaldık. Geçen sezon Douglao'nun sakatlandığı dönemde yaşadığımız sıkıntıyı düşünerek kalileti bir yabancı stoper alınmasını talep ettim. Başkan transferin bittiğini söyledi. Merter ve İsmail'in takımda kalmasını istedim, olmadı. Geçen sezon kiralık gelen Sami, kamp döneminin sonunda aramıza katıldı. Son gün alınan Özer Hurmacı'nın transferinden haberim olmadı. Bu şartlarda geçen sezonki başarının üzerine çıkmak mümkün olamazdı."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.07 13:37