CHP Bursa Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mustafa Bozbey açıklama yaptı. Bozbey, "Tüm Bursalılara tekrardan yürekten teşekkür ediyorum" dedi.
CHP Bursa Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mustafa Bozbey açıklamada bulundu.
Bozbey'in açıklaması şu şekilde;
Bursa tarihine altın harflerle yazılacak bir gün. Hiç kimseyi ötekileştirmeyen bir anlayışta olduğumuz için sandıkta oy kullanan tüm Bursalılara tekrardan yürekten teşekkür ediyorum. Sandık görevlilerine sesleniyorum; ha gayret! Biraz daha devam. Son oy sayılıncaya kadar görevleriniz devam edecek. Sizler büyük bir sorumluluk üstleniyorsunuz ve bu seçimin kahramanlarısınız. Gülümseyerek söylüyoruz; yaklaşık yüzde 50 sandık açıldı. Açık farkla öndeyiz. Ancak tamamlanmasını bekliyoruz. Farkın açılacağını düşünüyoruz. Hiç merak etmeyin, yarın güzel bir gün olacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.31 21:41