CHP Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Bozbey açıklamalarda bulundu. Bozbey, "Bursalının hakkını hiç kimseye yedirmeyiz. Çok iyiyiz hiçbir sorun yok" dedi.
CHP Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Bozbey açıklamalarda bulundu.
Bozbey'in açıklaması şu şekilde;
Sandıkların yüzde 72'si açıldı. 5 bin 400 sandık açıldı şu ana kadar. CHP yüzde 49,09, AK Parti yüzde 37,50. Süreci ısrarla takip ediyoruz. Şadi Başkanımızı da tebrik ediyorum.
Bursalının hakkını hiç kimseye yedirmeyiz. Çok iyiyiz hiçbir sorun yok.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.31 22:27