UEFA Şampiyonlar Ligi son 16 turu rövanşında İngiliz ekibi Chelsea, Fransa temsilcisi Lille'i 2-1 mağlup etti. İlk maçı da evinde 2-0 kazanan Maviler, Devler Ligi'nde çeyrek finale yükselen taraf oldu.
İngiliz devi Chelsea, 2-0 galip geldiği ilk maçın rövanşında Lille'e konuk oldu.
Londra ekibi, Stade Pierre Mauroy'da oynanan mücadelede sahadan 2-1'lik skorla galip ayrılarak Devler Ligi'nde adını son 8 takım arasına yazdırmayı bildi.
Lille karşılaşmaya; Jardim, Zeki, Fonte, Botman, Djalo, Bamba, Xeka, Andre, Gudmundsson, Burak ve David 11'iyle başladı.
Tuchel yönetimindeki Chelsea ise sahaya; Mendy, Christensen, Silva, Rüdiger, Azpilicueta, Kante, Jorginho, Kovacic, Alonso, Havertz, Pulisic 11'iyle çıktı.
Lille, milli futbolcumuz Burak Yılmaz'ın 38'de penaltıdan kaydettiği golle 1-0 öne geçti. "Maviler" bu gole 45+3'te Christian Pulisic ile karşılık verdi ve maçın ilk yarısı 1-1'lik eşitlikle tamamlandı. Chelsea, 71. dakikada Cesar Azpilicueta'nın kaydettiği golle deplasmanda 2-1 öne geçti.
Geride kalan dakikalarda başka gol olmayınca konuk olduğu Lille'i 2-1'lik skorla deviren Chelsea, Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale yükseldi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.17 09:10