Fenerbahçeli taraftarlar Lazio ile oynanan UEFA Avrupa Ligi Çeyrek Final rövanş karşılaşmasını kafelerde izledi.
Sarı lacivertli taraftarlar heyecan içinde maçı izledi. Taraftarların ortak dileği Fenerbahçeyi yarı finalde görmekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.11 22:50