Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, Kovid-19'la mücadele kapsamında "Atıksu Yönetimine İlişkin Önlemler Genelgesi" yayımlandı.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, koronavirüs tedbirleri kapsamında atıksulara ilişkin olarak dezenfeksiyon uygulanacağını duyurdu.
Bakanlık'tan yapılan açıklama şöyle:
Koronavirüs tedbirleri kapsamında;
Sulamada kullanılan arıtılmış atıksulara dezenfeksiyon uygulanacak
Arıtılmış atıksu deşarj edilen akarsu bölgesinde su sporlarına ve tahıl yıkamaya izin verilmeyecek
Arıtma tesisleri hijyen kurallarını tizilikle uygulayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.09 15:55