CEV Kadınlar Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçında Fenerbahçe Opet, deplasmanda Stuttgart ile karşılaştı. Nefes kesen mücadeleden sarı-lacivertliler 3-2 mağlup ayrıldı.
Fenerbahçe Opet, CEV Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçında Stuttgart ile karşı karşıya geldi. Sarı-lacivertliler, iki kez önce geçtiği maçta rakibine 22-25, 26-24, 19-25, 25-20 ve 15-10 set sonuçları ile 3-2 yenilerek turu rövanşa bıraktı.
Rövanş maçı 28 Şubat'ta İstanbul'da oynanacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2024.02.20 23:25