F.Bahçe eski kaptanı Ümit Özat, Habertürk TV'de Faik Çetiner'in sunduğu 'Bizim Stadyum'da vefat eden Ediz Bahtiyaroğlu ile ilgili önemli açıklamalar yaptı...
Habertürk TV'de Faik Çetiner'in sunduğu Bizim Stadyum'a HTSPOR Genel Yayın Yönetmeni Halil Özer, HTSPOR Yazarları Serdar Ali Çelikler ve Bülent Yavuz katıldı. Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Ümit Özat da programda konuk olarak yer aldı.
İşte Ümit Özat'ın 'Bizim Stadyum'a yaptığı açıklamalar:
"Ediz Bahtiyaroğlu, benim öğrencimdi... Allah rahmet eylesin. Ailesinde genetik böyle bir şey varmış. Bu çocuk 4-5 tane kulüpte oynadı. Bir futbolcu; sanırsınız ki lüks arabalara biniyor. Helallik veren vatandaşlardan ona borçlu olanlar var. Türkiye Futbol Federasyonu'na burada görev düşüyor; bu çocuğun alacaklı olduğu kulüplerden, alacağının ilk sıraya alınıp ailesine gerekli yardımı yapmaları lazım. Bununla da bitmiyor. Bir insanın hakkını alması için ölmesi gerekmiyor. Ediz'in bir gün saygısızlığını görmedim. Genç yaştaki kalp krizlerinde genetik olduğunu ifade ediyorlar. Böyle bir şey olduğunu duyduk."
Video için tıklayınız...
MİLLİ TAKIM VE ABDULLAH AVCI...
"Milli Takım Selçuk İnan'la maç kaybetmedi mi? Selçuk ile başlamak idealdir ama karara saygı duymak lazım. Hamit, Robben'i tanıyor. 'Bu yüzden oynattım' diyebilir. Robben'i kademeli tutmak gerekir. Hataları Hamit'e mâl edemeyiz. Yenilince eleştiri yapmak adetimiz. Hollanda defansına göre 2 gol atma şansımız vardı. 3 duran toptan gol atamadık ve güçlü olan yanımızdan gol yedik. Emre'nin baş eksiği var. Hazır oyuncuların oynaması gerekirdi. Gökhan, Selçuk, Burak sahada olmalıydı... Hollanda takımı en kötü kadrosuyla sahadaydı. Hocanın bildiği bir şeyler vardı. Abdullah Avcı neden bindiği dalı kessin ki? Abdullah Avcı'ya haksızlık yapılmamalı. Avrupa'nın bizden farkı öndeyken iyi oynamayı biliyorlar..."
ALEX - AYKUT KOCAMAN VE DAUM...
"Bir başkanın hocasına sahip çıkması çok güzel bir şey ama bunun şekli mikrofonu alıp, taraftarı susturmak değildir.
Bizim zamanımızda böyle bir problem olmadı. Alex bizim zamanımızda hiç yedek kalmadı. Alex, içine kapanık, kimseyle sıkıntısı olmayan bir insan. Alex'in böyle olması Aykut Kocaman'ın suçu değil. Oynamayan bir oyuncunun suratının düşmesi çok doğal.
Alex ile sezona başlıyorsanız, oturmaması lazım çünkü Alex 25 yaşında değil. Şahıslar kurumlardan büyük değildir. Alex, antrenör gözüyle bakmayı bilmeli. Alex, yedek kalacağını hocadan duyduysa haksız. Medyadan duyduysa haklıyken haksız duruma düştü. Kaptan hocasından duymak ister. Alex de bir gün teknik direktör olacak. Herkes gider. Kimse Fenerbahçe'den büyük değildir."
DAUM İLE YAŞANLAR...
"Daum ile 1,5 sene selamlaşmadık. Manchester United maçına kadar konuşmadık. Ümit Özat her sene yarışmaya geç başladı; ama ben çalıştım. Daum'a '1 sene sana ağzımı açmadım. Sen art niyetlisin. Beni oynatmayacaksan oynatma. Benim bu takımda ayaklarım oynar' dedim. Çünkü ben çalıştım. Alex, banko oynamalı ancak Alex'in işi çalışmak.
Alex'in yerinde olsam, Aykut Kocaman'a 'Ben bu kulübe 10 yıl hizmet ettim. Bir basın toplantısı düzenleyelim. Bu bu konunun kapanmasını istiyorum' derim."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.10 09:33