Beşiktaş kulübü 2. Başkanı Ahmet Nur Çebi yeni yapılan Vodafone Arena Stadı ile ilgili hiç bir sıkıntı kalmadığını ve temeli bu ay sonuna kadar atacaklarını söyledi. Çebi " Temel atmaya Cumhurbaşkanı ve Başbakan'ın gelmesini istiyoruz '' diye konuştu.
Beşiktaş yeni stadı için çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Siyah-Beyazlıların yapımı devam eden Vodafone Arena Stadı açtığı kaba inşaat ihalesi sonuçlandı.
Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Beşiktaş ikinci başkanı Ahmet Nur Çebi, ihale sonucunu Beşiktaş İnşaat A.Ş yönetim kuruluna gönderdiklerini ve çıkacak onaydan sonra kaba inşaata başlayacaklarını söyledi.
Geçen hafta Spor Genel Müdürlüğü ile yapılan görüşmeler sonucunda Spor Bakanlığı'nın görmek istediği belgelerin hazır olduğunu belirten Ahmet Nur Çebi "Biz Spor Genel Müdürlüğü ile her tür konu ve şartlarda mutabakata vardık ve protokolü hazırladık. Sadece bakanlığın görmesi gereken teknik çizim ve şemaları istediler. O belgeler de hazır. İnceleme bittikten sonra Spor Genel Müdürlüğü ile sözleşme imzalanacak ve Bakan'ın onayına gönderilecek. Bu konuda herhangi bir sıkıntı ve endişemiz yoktur"diye konuştu.
Ahmet Nur Çebi stadın temel atma töreninin bu ay sonuna kadar mutlaka yapılacağını belirterek "Temel atma töreninde başbakanımızı da görmeyi istiyoruz. Cumhurbaşkanımız Beşiktaş'lıdır. Bizi kırmayacağını ümit ediyoruz. Fakat başbakanımızın seçimlerden dolayı çok yoğun bir programı var. Eğer bu program içinde bize vakit ayırır ise,çok mutlu oluruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.04 16:12